اخبار, مقالات

حضور اودی فایننس در نخستین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار اصفهان

اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌و کار از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد. در ادامه با این گزارش از اودی فایننس همراه باشید.

نخستین نمایشگاه توسعه کسب و کار اصفهان

این نمایشگاه با مشارکت موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه توسعه کسب‌ وکار و فرانچایز برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد نمایشگاهی تمرکز بر موضوعاتی همچون برند سازی، بازاریابی در کسب و کارها، تحقیق و توسعه، استقرار سیستم‌های مالی هوشمند، حقوقی و لجستیکی بوده است.

معرفی ظرفیت‌های صنعت فرانچایز در تولید، اشتغال پایدار، صادرات غیر نفتی، ارتقای توان بهره‌وری در شرکت‌های ایرانی و بهبود زیرساختهای توسعه بازار از محورهای برگزاری این رویداد نمایشگاهی محسوب می‌شود.

این نمایشگاه با برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن فرانچایز و تقدیر از فرانچایزهای پیشرو در روز ۲۷ تیرماه و نیز برپایی ۱۶ سمینار، کارگاه و میزگرد با محوریت توانمندسازی و فرهنگ‌سازی زنجیره تامین، استارت آپ‌های حوزه کسب و کار، کوچینگ کسب و کار، قوانین مالیاتی کسب و کارها، مهارت‌های کار تیمی و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و رشد فردی و برندسازی شخصی در طول چهار روز تلاش دارد به افزایش اطلاعات و تجربیات بازدیدکنندگان این رویداد بیش از پیش بیافزاید.

 

در ادامه به حضور شرکت “هوشمند سرمایه عصر فرتاک” (گروه اقتصادی اودی فایننس) در اولین رویداد نمایشگاهی “فرانچایز و توسعه کسب و کار” در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خواهیم پرداخت.

در ادامه با رؤسا و کارآفرینان برتر که از غرفه ما بازدید کردند بیشتر آشنا خواهیم شد.
1
4
5
و در ادامه نمایی از غرفه و حضور گرم شما همراهان گرامی در کنار ما:
نمای اصلی غرفه
نمای روبرو غرفه
مردم و غرفه
مردم و غرفه
مردم و غرفه
در نهایت در این قسمت می‌توانید پوشش خبرگزاری‌های آنلاین نظیر پیداگرنیوز، خبرگزاری موج و جارچی اخبار و روزنامه‌های کثیرالانتشار را از حضور اودی فایننس در نخستین رویداد فرانچایز و توسعه کسب و کار اصفهان مشاهده بفرمایید.
بیان ملی
مواجهه اقتصادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *